Obchodní podmínky
- Základní informace
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.holkazkanclu.cz, který provozuje:
Lenka Heřman
IČO: 05125294
Sídlo: Úhošťany 72, Kadaň, 432 01
Provozovna: 1. máje 1532, Kadaň, 432 01
E-mail: holkazkanclu@gmail.com
Telefon: +420 722 911 757
Web: www.holkazkanclu.czNejsem plátce DPH.
- Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Objednávku může zákazník vytvořit prostřednictvím webu e-shopu.
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil(a) s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.Kupní smlouva vzniká v momentě, kdy prodávající potvrdí objednávku e-mailem.
- Cena a platba
Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (CZK) a jsou konečné.
Způsob platby:
- převodem na účet (platební údaje jsou zaslány po potvrzení objednávky).
Zboží je odesláno po připsání platby na účet prodávající.
- Doručení zboží
4.1 Běžné objednávky
Zboží lze doručit následujícími způsoby:
- Zásilkovna – doručení na výdejní místo,
- osobní odběr po domluvě v Kadani.
Doba dodání u běžného zboží je obvykle 3–7 pracovních dnů od připsání platby.
4.2 Předprodej
U zboží označeného jako „předprodej“ nebo „na objednávku“ se jedná o zboží, které ještě není skladem.
Doba odeslání se může lišit a je vždy uvedena v popisu produktu. Obvykle činí až 2 týdny od připsání platby.Zákazník je o průběhu předprodeje informován e-mailem.
Pokud se předpokládaný termín dodání změní, prodávající zákazníka neprodleně informuje a nabídne možnost:
- vyčkat na dodání, nebo
- odstoupit od smlouvy a vrátit peníze v plné výši.
- Odstoupení od smlouvy
Zákazník – spotřebitel – má podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.
Pro odstoupení stačí zaslat e-mail na holkazkanclu@gmail.com s uvedením čísla objednávky, jména a informace o vrácení zboží.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a nejlépe v původním obalu.
Náklady na vrácení nese zákazník.Po doručení zboží bude částka vrácena na účet zákazníka do 14 dnů.
- Reklamační řád
6.1 Jak reklamovat
Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, zákazník má právo na reklamaci dle § 2165 a násl. občanského zákoníku.
Reklamaci lze uplatnit e-mailem na holkazkanclu@gmail.com.
Zákazník uvede:
- číslo objednávky,
- popis vady,
- ideálně přiloží fotografii.
Zboží může být zasláno zpět po domluvě na adresu provozovny:
Lenka Heřman, 1. máje 1532, Kadaň, 432 016.2 Jak reklamaci vyřizuji
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení zboží.
Pokud je reklamace oprávněná, zákazník má právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz podle povahy vady.V případě neoprávněné reklamace bude zákazník informován e-mailem.
6.3 Kdy nelze reklamovat
Reklamaci nelze uplatnit na:
- běžné opotřebení zboží,
- škody způsobené nesprávným zacházením nebo údržbou,
- mechanické poškození po převzetí zboží zákazníkem.
- Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků pouze za účelem vyřízení objednávky, doručení zboží a komunikace se zákazníkem.
Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, s výjimkou dopravce (Zásilkovna), kterému jsou předány údaje potřebné k doručení zásilky.
Zpracování údajů probíhá v souladu s nařízením GDPR.
- Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 11. 2025.
Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na stránkách www.holkazkanclu.cz.